Selasa, 22 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGG 11-KEINDAHAN (INSTAGRAM)

Hai semua! Apa khabar hari ini? Didoakan semua sihat-sihat sahajalah hendaknya ya. Hari ini saya akan post berkaitan dengan keindahan. Saya yakin setiap daripada kamu semua mesti ada tafsiran sendiri mengenai perkataan 'keindahan' kan? Bagi saya, orang tua sayalah merupakan antara anugerah yang paling terindah yang tidak dapat dicari ganti di dalam hidup saya. Kamu semua bagaimana pula? Nanti cuba berikan comment di bawah ye! Kawan-kawan saya ada juga memberi tafsiran terhadap erti keindahan ini, jemputlah baca dan lihat..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI BERIKUT MERUPKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMEDIA DALAM BAHASA. 1. BIODATA D...