Jumaat, 25 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 12- MODEL PENERIMAAN TEKNOLOGI

Assalammualaikum, hai semua! Hari ini saya nak kongsi pengalaman membuat pembentangan pertama untuk subjek Multimedia dalam Bahasa. Kumpulan saya dpat giliran kedua terakhir, jadi kami bentang pada pukul 11. 30 pagi. Pukul 11 tu memang dah get ready siap-siap takut ada teknikal problem ke apa kan, jadi kena la prepare awal. Pagi tu pun, saya bagun awal semata-mata nak practise bercakap. Tapi sebanyak mana pun saya practise tetap juga, bergetar suara semasa membentang. Tak suka betul! Tapi apa-apa pun Alhamdulillah sudah selesai, dan kawan-kawan semua yang lain sempat membentang dalam masa 30 minit yang diberi. Minggu depan ada lagi pembentangan. Wish us luck, guys!!


*Apa pasal muka saya garang sangat tu? Hahahaah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI BERIKUT MERUPKAN SEMUA TUGASAN YANG TELAH DILAKSANAKAN SEPANJANG SATU SEMESTER KULIAH BBM3410 MULTIMEDIA DALAM BAHASA. 1. BIODATA D...